Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2009 19:49 - Таткото Зартов: Не съм очаквал приятелят ми Фотев да направи такова нещо
Автор: otgovor Категория: Новини   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
0



Таткото Зартов: Не съм очаквал приятелят ми Фотев да направи такова нещо 27 февруари 2009, 15:58 София, България Носителката на титлата "Лице на Бургас 2007" Анна Зартова обяви на специална пресконференция в столичния хотел "Хилтън", че е подала жалба за блудство срещу почетния консул на Русия в Бургас Тонко Фотев. Анна е дъщеря на влиятелния бизнесмен в Бургас Ивайло Зартов. Двамата дадоха интервю за БЛИЦ: Г-н Зартов, откъде се познавате с Тонко Фотев, каква е връзката ви? С почетния консул на Русия Тонко Фотев бяхме най-добри приятели. Заедно се явявахме на кметската надпревара през 2007 г. в Бургас. Бяхме в екип с Йоан Костадинов. Излизахме често, преди изборите, за да могат да ни видят хората и да ни познават. Всеки вторник ходехме заедно на фитнес, а всеки четвъртък в парка. Водех трите си дъщери с мен. Тонко ми беше най-добрият приятел. Не мога да повярвам как се е изгаврил с дъщеря ми. Каква е връзката Фотев – Гудков, собственикът на вашата фирма, която отмъкна под носа ви? Генадий Гудков е депутат от руската Дума и бивш кадър на КГБ. Той е руски гражданин, който живее у нас. Консулството на Русия в Бургас го познава много добре и се грижи нещата му тук да вървят успешно, да няма никакви проблеми. Господин Фотев е почетен консул и не получава заплата от Русия, български гражданин е. Но той като почетен консул би трябвало да защитава интересите на руските граждани в България, в частност на Гудков. В случая обаче, той не защитава интересите на моята дъщеря Анна, която е руска гражданка, но живее в Бургас. Според мен малко е прекалил със защитата, защото да помагаш да се правят вписвания на нови управители, да участваш в психологически тормоз и т.н. не е нормално. Не е нормално и в местния вестник да излиза заглавието, че съм отвлечен в Русия. Аз година и половина съм участвал в този вестник. Ползвахме го по време на изборите. Когато един такъв вестник пише за мен такива неща, това е психологически тормоз. Добре, Вие не сте ли усетил Фотев да има специално отношение към дъщеря Ви? Вижте, ние като ходехме на фитнес, всеки си работеше сам за себе си. Нищо не съм видял. Има си женски и мъжки уреди, аз през цялото време бях при щангите, как мога да разбера? Като дигам щанга от 70 – 80 кг. надали мисълта ми е да гледам какво става. А още повече като съм отишъл на фитнес с почетния консул и с кмета, не съм си и въобразявал, че някой може да закача дъщеря ми. Защо дъщеря Ви чак сега подава сигнал? А, питайте я нея. Тя е източникът, така че ще ви обясни най-добре. Това, което е направила, е достатъчно - да подаде тази жалба. Мен това ме вълнува. Фотев още ли е почетен руски консул? Май да. Какво възнамерявате да правите сега? Аз ще ви кажа, че ако това се беше случило преди 150 години, по друг начин щях да действам. Сега ще подаваме молби и ще се съдим, само че тук в София, а не в Бургас. В момента съдя и тези, които ме изхвърлиха от бизнеса. Две седмици след 19 януари заведохме законов иск. На 3 януари беше вписан. Как са Ви заличили от фирмата? Просто не знам как са го направили, защото те нямат документи, с които да покажат, че са легитимни. 80 от собствеността е гибралтарска. Регистрирана е в Гибралтар, нищо че зад нея стоят руснаци. Същата тази фирма няма протокол от общото събрание, което са провели и където ме заличиха. Това е все едно да нямаш акт за раждане. Не могат да докажат, че лицето Х е управител. Така се явява някакво лице Фредерик. Няма и втори протокол от Общото събрание, в което да се вижда, че Фредерик дава пълномощно на жената на депутата от руската Дума Генадий Гудков Мария Гудкова. Той й дава пълномощно, но никъде не се вижда, че той е пълновластен господар на волята си. После дава на жената на Гудков трето пълномощно, но то е за Русия, а не за България. По силата на това пълномощно Мария Гудкова няма право да работи на територията на България. Тя сега се представя за управител, но не е, тя е упълномощено лице. Но то е упълномощено по неправомерен начин. Не знам дали тези, които за вписвали управителя, са слепи или просто е станала техническа грешка. Какво става с Вашата собственост? Аз продължавам да притежавам тези 10% от фирмата чрез жена си и децата си. Те се водят на тях. Проблемът тук е, че аз когато вече не се водя управител не мога да контролирам какво ще стане с фирмата. Тези 10% могат да станат въздух. Новите управители могат да решат да продадат всичките активи на фирмата и моите 10% остават на книга. Те се оценяват на 6 млн. евро и в момента, в който ме махнат, аз губя контрол върху тях. Защо решавате да говорите в София? Защото в Бургас няма да стане нищо. Там ще ви осъдят за две секунди. Това са хора, които 12 години са държали града. Като държиш 12 години един град, ти държиш всичко в него. Как ще стане сега някой да каже дори една лоша дума за този човек? Това е все едно някой да насъсква полицията срещу братя Галеви в Дупница. Срещу местния феодал не може да се подава в местната полиция нещо. Ани, защо чак сега подаваш сигнала? Беше ме много срам и страх, нямах никакво намерение да го казвам на някой. Мислех да го скрия, обаче когато видях, че цялото ми семейство се подлага на тормоз, реших че трябва да проговоря. Фотев беше срещу баща ми, заплашваше го, в местни вестници излизаха фалшиви заглавия. Когато разбрах, че татко ми съвместно КНСБ прави пресконференция тук в София и подава сигнал за това, че го махат нерегламентирано от УС на личната му фирма, реших, че и аз трябва да кажа. Родителите ми не ми бяха казали какво става и аз ги питах. След разговора ми с тях навързах нещата и смятам, че целият този тормоз, на който са подложени родителите ми, е само заради мен. Защото Фотев ми отправи конкретна заплаха, че ако не му пусна, ще си платим и ще ни съди всичките в Бургас. Ти казваш, че искаш всичко да се разбере в София, не мислиш ли, че няма да се разбере и в Бургас? Затова подавам тази молба да сезирам органите. Защото той каза, че ще ни изсели. Даже вече го прави, започна да прекъсва бизнес връзките на баща ми. Обажда се на негови приятели и познати да им каже да не работят с него. Явно това става заради мен, друга причина не виждам. Ние си бяхме семейни приятели, познавам жена му и дъщеря му. Но искам това да се знае, вече го съобщих на родителите си, сега искам всички да разберат. Но вече виждам, че тези заплахи започват да се изпълняват и затова реших да кажа. На колко години си? На 20. Уча журналистика и много се интересувам от новини. Сестрите ти не разбраха ли какво става, нали са били с теб във фитнес залата? Те станаха косвени свидетели. Когато бях в тоалетната, той ме притисна и после изведнъж излезе. Аз в последствие разбрах, че е излязъл, защото е чул някакви гласове пред вратата. Чул е техните гласове. Сестрите ми казаха, че са влезли в тоалетната и са го видели да си мие ръцете. Питали са го на шега какво прави тук, той им казал, че е объркал тоалетната. В онзи момент обаче, на сестрите ми не им се е сторило странно. Как се чувстваше след този инцидент? Чувствах се много ужасно. Не съм си и мислела, че може да ми се случи. Знам, че много често се случват такива неща. Не сподели ли с приятелки? Не, много ме е срам от тези неща. Обаче не надделя страхът толкова, че нещо може да ми направи, колкото това, че ме е много срам, че въобще се е случило. БЛИЦ


Тагове:   Направи,   Фотев,   очаквал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otgovor
Категория: Новини
Прочетен: 16551
Постинги: 2
Коментари: 17
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930